Alle documenten gedigitaliseerd.


Kantoordewulf.be
Brugge

08/09/2016

Het idee!

Boekhoudkantoor Dewulf werkt volledig in de cloud.

Het resultaat

Klanten kunnen overal en op elk moment geholpen worden.

    WAAROM?

Het klassieke kantoorconcept is voorbijgestreefd.

In een traditioneel boekhoudkantoor gebeuren alle werkzaamheden en contacten met klanten op één centrale plek. Ook alle documenten worden daar bijgehouden in een papieren archief. Maar dat concept is vandaag voorbijgestreefd. Een op de twee ondernemers wilt graag controle over en inzage in zijn eigen boekhouding. Dat kan alleen wanneer alle informatie gedigitaliseerd is.

HOE?

Alle gegevens in de cloud

Cloudcomputing zegt vaarwel tegen de klassieke werkplek. De boekhouding, facturatie, workflow, planning, agenda en tijdsregistratie: alles staat online. Daardoor heb je altijd toegang tot alle gegevens die je op dat moment nodig heb. Niet alleen op kantoor, maar ook thuis, onderweg of bij een klant. Alle informatie is toegankelijk op je vaste computer, laptop, tablet en smartphone.

Klanten kunnen op elk moment hun resultaten online raadplegen.

Het traditionele archief is verleden tijd. Papier wordt ingescand en online bewaard, samen met de digitaal ontvangen documenten. Gevolg? Een efficiëntere boekhouding en een snellere opvolging van de dossiers. Bovendien levert KBC bankverrichtingen aan in versleutelde bestanden: die kun je veel sneller verwerken dan papieren uittreksels.Kantoor Dewulf

Klanten krijgen toegang tot een digitale dossiermap waarin documenten uitgewisseld kunnen worden. Ze kunnen op elk moment hun resultaten online raadplegen en hun budget opvolgen, vanop eender welk toestel. Wilt iemand een gedeelte van zijn boekhouding zelf verzorgen? Dan kunnen we via de webmodule makkelijk in eenzelfde dossier werken.

 

1
op twee wil graag controle over eigen boekhouding

RESULTAAT:

Alle informatie is op elk moment beschikbaar

Dankzij de digitale organisatie is alle informatie op elk moment beschikbaar. Wanneer een klant in zijn kantoor een vraag stelt over een bepaald cijfer, kan ik dat onmiddellijk opzoeken en eventuele verantwoordingsstukken voorleggen. Krijg ik het verzoek om dringend een document door te mailen? Dan kan ik dat meteen bezorgen via mijn smartphone. Kortom: mijn service is een stuk sneller en efficiënter geworden.

Spreek met een KBC specialist over de toekomst van uw zaak.
Stel je vraag

Ook interessant

Hoe krijg je een goede klantenbinding?

Een getrouwheidsprogramma is essentieel voor de lokale handelaar

Eerst klanten vinden, dan klanten binden

Het belang van klantenbinding is sterk toegenomen

Klanten betalen met hun smartphone, dankzij de Payconiq-app

Reballion
Hasselt

Zet jouw zaak in de spotlights

Speel jij al in op de verwachtingen van je klanten? Laat het ons weten via zaakmettoekomst@kbc.be

Deel je succes

Betalen jouw klanten al met hun smartphone in jouw winkel?

Betalen met smartphone wordt de norm

Elke doelgroep moet je apart benaderen

Kortweg.be
Deinze

Blijf op de hoogte

We sturen je graag een nieuwsbrief met inspiratie en boeiend nieuws over omnikanaal ondernemen.

Bedankt

Binnenkort valt de eerste nieuwsbrief in je mailbox.

Sorry, je moet je browser updaten.

Je gebruikt een verouderde versie van je browser. Update je even? Dan kun je onze website vlot bezoeken.

www.browsehappy.com